fbpx

'Do tell' verkozen tot BAM Marketing Book of the Year 2023!

‘Do tell’ is door de Belgische marketingprofessionals verkozen tot Marketing Book of the Year van 2023. Het boek over het belang van marketing en communicatie bij duurzaamheid van Bart Lombaerts, Ann Maes, Frederik Picard en Chris Van Gils haalde het van De Ruwe Diamant (Steven Van Belleghem) en Relatie Rennaissance (Stef Verbeeck).

Do tell BAM Marketing Book of the Year 2023

Drie weken lang kregen Belgische marketingprofessionals de kans om hun stem uit te brengen voor hun meest impactvolle marketingboek van 2023. Maar liefst 4200 mensen brachten dit jaar hun stem uit. En de Belgische marketingsector heeft duidelijk gesproken: ‘Do tell’ (Uitgeverij LannooCampus) mag zich een heel jaar lang ‘Marketing Book of the Year’ noemen.

“Er wordt wel eens gedacht dat marketeers enkel met de groei van hun bedrijf bezig zijn”, aldus trotse co-auteur Ann Maes. “Het is dan ook geweldig om te zien dat de marketingprofessionals uit alle mooie boeken die door BAM genomineerd werden, kozen voor een boek waaruit hun maatschappelijke verantwoordelijkheid blijkt. We zijn hier heel blij mee.”

“’It is good to win awards but the most important is to win together.’, zo zei de Franse voetballer N’Golo Kante. We zijn ongelooflijk vereerd dat ons boek werd verkozen tot het beste marketingboek van 2023. Maar veel belangrijker dan dat, is het feit dat we hiermee nog meer de aandacht kunnen vestigen op het belang dat bedrijven en organisaties moeten werken aan het behalen van hun duurzaamheidsdoelen én erover moeten communiceren. Want daardoor wint uiteindelijk iedereen.”, aldus Frederik Picard.

Iedereen wint met dit boek