Coworking in House of Reputations
Op zoek naar een leuke coworkingplek vlakbij Antwerpen Centraal? Dan kan je bij ons terecht. Voor individuele coworkers en een team tot 8 personen. Er zijn opnieuw coworkingplekken beschikbaar!
Hoe beter onze expertise delen dan in publicaties? We stellen graag onze kennis, ervaring en ideeën ter beschikking van zoveel mogelijk mensen. Ontdek hier onze blogs, persberichten, boeken en merkwaardige cijfers!
Op zoek naar een leuke coworkingplek vlakbij Antwerpen Centraal? Dan kan je bij ons terecht. Voor individuele coworkers en een team tot 8 personen. Er zijn opnieuw coworkingplekken beschikbaar!
Het boek ‘Do tell’ van collega Frederik Picard werd door de Belgische marketingprofessionals verkozen tot Marketing Book of the Year 2023. Het is de tweede keer dat een boek van Frederik werd meedong naar deze titel.
Value branding zorgt voor meerwaarde voor je merk. Merkwaarden vormen de sociale lijm tussen medewerkers onderling, de organisatie en de externe stakeholders. Hoe beter je merkwaarden zijn ingebakken in je organisatie, hoe sterker jouw merk.
In het boek Do tell begeleiden Bart Lombaerts, Ann Maes, Chris Van Gils en Frederik Picard je stap voor stap richting een sterk duurzaamheidsverhaal. Hoe de marketing en communicatie rond duurzaamheid aan te pakken, is een groot vraagteken bij professionals. Doe je dat luid, stil of helemaal niet? Is onder de radar blijven een slimme manier om kritische stemmen stil te houden? Of laat je met stilzwijgen een gouden kans liggen om je merkverhaal uit te dragen?
In ‘Do tell’ geven vier ervaren marketing- en communicatie-experts antwoord op deze vragen. Met hun stappenplan helpen ze bedrijven en organisaties op weg om doelgerichte stappen te zetten in het opstellen van een authentiek, geloofwaardig én gedragen duurzaamheidsverhaal en er succesvol over te communiceren.
‘Do tell’ werd verkozen tot BAM Marketing Book of the Year 2023.
In ‘Dit is marktonderzoek’ nemen Marc De Laet, Frederik Picard en Pol Toye je stap voor stap mee in het soms bochtige en hobbelige parcours dat een marktonderzoek kan zijn. Door de stap-voor-stap-aanpak en de talrijke illustratieve cases is het boek bij uitstek geschikt voor zowel studenten in het hoger onderwijs als voor de (startende) professionele marktonderzoeker.
‘Dit is marktonderzoek’ is een echte besteller. Het boek veroverde de tweede plaats in de verkiezing van BAM Marketing Book of the Year 2022.
‘People always talk about Reputations. Merkreputatie in drie stappen.’ is een praktisch handboek voor elke bedrijfsleider, marketeer, communicatiespecialist of student die op onderbouwde wijze aan de slag wil gaan met de reputatie van merken.
Aan de hand van 20 essentiële vragen over merkopbouw wordt een merk gepositioneerd, betekenis gegeven en geprofileerd. De klassieke 4P-marketing vormt daarbij slechts de basis.
In het boek ligt de focus op value branding: hoe kan échte betekenis aan een merk gegeven worden die beoogde doelgroepen kunnen overtuigen en duurzaam aan het merk binden?
Zelf aan de slag met het boek? Download dan het gratis downloadpakket.