Je wil je persacties meer in handen nemen, maar weet nog niet hoe. Met deze workshop helpen we je op weg om zelf een goede persstrategie op te bouwen.
Voor wie?
Iedereen die in een bedrijf of organisatie bezig is met pers of er vaak mee geconfronteerd wordt
Zowel voor bedrijven, overheden als non-profitorganisaties
Geen grondige voorkennis vereist
Wat mag je verwachten?
In een opleiding van een halve dag maken we je wegwijs in het huidige Vlaamse medialandschap. We geven je een kijk op de structuren achter de kranten, tijdschriften, tv- en radiozenders. Nadien zoomen we in op de werking van redacties.
We werken samen, aan de hand van de cases die de deelnemers aanbrengen, een concrete persactie uit. Dat kan gaan over de lancering van een nieuw product, media-aandacht voor een leuk project of wat dan ook. Als er maar nieuwswaarde in zit. We leren je hoe een goede persboodschap op te stellen en bepalen vervolgens samen de strategie. We leren je een afweging maken van de soorten persacties die je kan ondernemen.
Praktische info
Lesgever: Frederik Picard of Joke Cortens
Timing: op aanvraag | 9u tot 12u of 14u tot 17u
Prijs: 650 euro excl. 21% BTW / ganse groep
Kmo-portefeuille: krijg 30% korting en betaal slechts 455 euro (excl. 21% BTW)