Je verzamelde een berg data en gegevens via online tools, bevragingen of een klantenkaart… Maar de uitdaging zit ‘m in het helder analyseren, interpreteren en rapporteren van die informatie. In de opleiding ‘marktonderzoeksrapport opstellen’ vertellen we je hoe een goed marktonderzoeksrapport in elkaar zit en helpen we je om je eigen rapport op te maken.
Voor wie?
Iedereen die in een bedrijf of organisatie bezig is met onderzoek
Zowel voor bedrijven, overheden als non-profitorganisaties
Voor professionals die zelf onderzoek verrichten en intern moeten rapporteren
Wat mag je verwachten?
Een praktische opleiding over alle aspecten van marktonderzoeksrapporten opstellen:
Wat is een marktonderzoeksrapport?
Waarom rapporteren?
Welke vormen van rapporten zijn er?
Hoe een goed marktonderzoeksrapport opstellen?
In het eerste deel van de opleiding illustreren we alle elementen van een goed onderzoeksrapport met concrete voorbeelden. In het tweede deel gaan we aan de slag met een rapport van de deelnemers zelf en passen we de inzichten uit het eerste deel toe: hoe kunnen we er samen een beter rapport van maken? De theorie wordt meteen in de praktijk omgezet.
Praktische info
Lesgever: Frederik Picard of Youssef Amin
Timing: op aanvraag | 9u tot 12u of 14u tot 17u
Prijs: 650 euro excl. 21% BTW / ganse groep (max 10)
Kmo-portefeuille: krijg 30% korting en betaal slechts 455 euro (excl. 21% BTW)