Hoe zorg je er voor dat je merk de juiste associaties bij mensen oproept? Hoe zit een merk in elkaar, hoe kunnen we dat op een systematische manier opbouwen en vervolgens uitdragen? De workshop ‘Merken bouwen’ loodst je door de noodzakelijke stappen om een sterk merk te kunnen creëren.
Voor wie?
Deze workshop is bedoeld voor iedereen die binnen een organisatie betrokken is bij het positioneren en profileren van het merk. De workshop inspireert de deelnemers om op een andere manier naar je merk te kijken en op zoek te gaan naar een uniek merkprofiel. De workshop is uitermate geschikt voor teamdagen.
Wat mag je verwachten?
Tijdens de workshop wordt een overzicht gegeven van de verschillende kenmerken van een merk en hoe een merkreputatie kan ontwikkeld worden. Er wordt ingegaan op:
Wat is een merk?
Waarom hebben we het nodig?
Hoe werkt een merk?
Welke verschillende merkeigenschappen zijn er?
Daarna worden aan de hand van enkele praktische oefeningen de verschillende eigenschappen van jouw merk in kaart gebracht. Het doel van de workshop is dat de deelnemers een inspirerend, geloofwaardig én relevant verhaal kunnen vertellen, waarbij gebruik wordt gemaakt van ons driestapsmodel (PMP-model):
Uitwerking van de Positionering van je merk
Bepaling van je Merkbetekenis
Uitwerking van de Profilering van je merk
Praktische info
Lesgever: Frederik Picard
Timing: op aanvraag | 9u tot 12u of 14u tot 17u
Prijs: 650 euro excl. 21% BTW / ganse groep
Kmo-portefeuille: krijg 30% korting en betaal slechts 455 euro (excl. 21% BTW)