Je wil een duurzaamheidsverhaal voor je bedrijf of organisatie creëren, maar je weet niet hoe eraan te beginnen. In deze workshop leer je hoe sterke duurzaamheidsmarketing en -communicatie in elkaar zit.
Voor wie?
Iedereen die in een bedrijf of organisatie bezig is met het thema duurzaamheid
Zowel voor bedrijven, overheden als non-profitorganisaties
Geen grondige voorkennis vereist
Wat mag je verwachten?
Zorg dragen voor mens, natuur en maatschappij vindt elke organisatie vanzelfsprekend. Toch is het méér dan zonnepanelen leggen, afval sorteren of elektrische wagens kopen. Een duurzaamheidsstrategie zit vervlochten in de ganse organisatie, met transparantie en communicatie als hoekstenen.
Hoe communiceer je over de inspanningen rond duurzaamheid in jouw organisatie? Doe je dat luid, stil of helemaal niet? In deze interactieve workshop gaan we met jouw concrete case aan de slag. Aan de hand van de 12 meest gestelde vragen over duurzaamheidsmarketing en -communicatie loodsen we je door de – soms complexe – wereld van duurzaamheid en helpen we je aan de hand van een stappenplan te begrijpen hoe je jouw duurzaamheidsverhaal kan creëren.